Meillä kävi tänään paljo parsonneja. Iskä perehrytti niitä vähä mejäilyn saloihi. Ja koska jäljiltä ei oo kuvaa niin tässä vähä muita tunnelmia päivästä. 

Ekaks ton velipoijan systerinplikka Ulpu, joka juaksutti Maunoo niin, että Maunolta lähti jalakki. 

Sit se vaihto miästä ja vauhtia sai Jekku.

Ja kun sen tuli kuuma, se otti kauneuskylvyn. 

Ja sit kastu kaikki. 

Sitten taas kohti uusia puuhia. 

Tässä Nemo ja lapset, Nuga ja Ansku. Mukana myäs Olga.

Mää näin piiitkästä aikaa mun systeri Elvankin. Kyllä me vähä yhressä juastiinki, mut ei meillä kauheesti asioita toisillemme ollu kerrottavana.

Elva koko komeuressaan.

Mun pualikas systeri Armiki, joka on erelleen kokonainen, kävi moikkaan meittiä.

Ja mun ihana Krista-äippäki oli meillä. Se ei vaan kauheesti meitistä piitannu, vaikka ton velipoijan kans sen perässä hetki kuljettiinki.

Ihana Mauno se osaa ottaa rennosti.  Tässä Mauno rentoutuu laukauksensiatotestissä.

Nuga tulee jäljeltä aarteensa kanssa.

Ja Nemo omansa kanssa. 

Tämmöset ei-parsonnitki pääsi jälkiä kokeileen. Näätä orottamassa vuaroonsa.

Ja Rohmu, jolle Mauno kertoo jäljen salaisuuksia.

Oli kiva päivä. Kiitos kaikille mukana olleille! Tehkää lisää jälkiä! 

Viä lopuks yks tärkee juttu. Mun kaunis tyttöni Tara oli eilen Helsinkissä näytelmissä kaikista paras! Suuren suuret onnittelut mun ihanalle roppi tytölleni!  Iskä on ihan älyttömän ylpee susta. Niinku kyllä muistaki. Ommulla vaan upeita tenavia.